nak tu, nak ni, nak yg mcm tu, nak yg mcm ni, nak yg mcm org tu ade..
tp sy tawu nak dpt tu ssh.
sbb tu sy bersyukur dgn ape yg sy ade skang.
and at d same time, i'll try to move step by step to catch my dreams.
bea lah lambat..its ok.lil' by lil' it will grow big.
semoge segalanya tercapai..amiinn~
tapi...
some of my dreams da tercapai da pun.
- sy berjaya tamatkan tadika.ade yg tanak g tadika nanges2 nak ikut mak.(bkn kamu ea souldear.=P)
- sy berjaya tamatkan UPSR, exam sekolah agama, PMR n SPM walaupun byk kali je tiru time ujian.
- sy berjaya memiliki hp sendiri walaupun bkn iPhone 4 or what so ever.
- and evndho result tak gempak, rezeki sy murah sbb diterima masuk UIA, U impian kak Anem.hnsshnss,bangge2~tp sbnanye bese je pn UIA ni.huu.
- at last, impian untuk konvo on time juge berjaya with pointer yg ok(ok je, bkn marveles). dpt bunge byk2 time konvo pn impian sy jg dn sy dpt 3 jambak, which is dikire byk sbb lebih dr 1 jambak.>.<
- sy berjaya keje kat bank dan yg lebih penting, it is an Islamic bank. mase sekolah dulu 1 of my dreams nk keje kat bank, dkt bhgian kaunter tu.rase cam best pulak.tp sy baru tawu yg dkt kaunter tu or we call them a 'Teller' hnya untuk ppl yg ade diploma.pe slhnye kn yg degree pn nak jgk.wuu~
- sy dpt sumone yg sgt memahami sy.*winks* tp yg
beruniformtak termasuk pn lam impian sy.but its not a big deal 4 me.s long s dea behave on me so sy accept saje. =D
notakaki: sebenanye sy nak iPhone 4 je.tp tertaip byk2 lak psl dreams..sigh.

Very like yang no.7 tue..
ReplyDelete(Big Smile)
p/s: Cik Assist. Manager dah kaye ke belum? (Big Smile)..
hehe..
ReplyDeleteAsst manager lmbt kaya la.manager cpt la kaya.huu~
berape lame nak kena tunggu cik assist. manager naik manager nie? (Out Tongue)..
ReplyDeletewahh!!! ade udah iphone 4.awwww~
ReplyDeletengong la tantan.bile pulak aku ade iPhone 4?aih~
ReplyDeleteEZ:err..nth2 tk dpt pn nek manager.heh,
Insya Allah (Smile)..
ReplyDeletesampai masenye nanti mesti dpt (Amin)..
x masuk kn dlm list atas (Big Smile)..
"Sy nak jd manager" (Out Tongue)..