sebenarnya ko tringin nak jd tua kan? sebab tuh ko mem vintage kan gambor2 tuh...ehehe
santeeeeek! ♥
taun ni nk g beraye cmtu gak ke???ehehe
whooaaaa , nice pic babe :)
'amik' satu pic :D hikhik ..
auwww~ ni da tade keje ke?
kak ija:aida tu semule jadik okeh.tayah aja dea da tau da.haha.cema':maceh..tp tak gheti nak edit2 cam cema' wat.wuu.shey:thnx~♥intan:haha..haruslah tade kje.ni kan hobi i~
ibnu kindie:kne cas 50sen sekeping!
err? cene cema' edit? huhu.. tapi kan setiap org ad seninya yang tersendiri.. dan seni semuanya cantik dan unik.. msh igt dlm math? unik itu maksudnya satu dalam seribu, sejuta, semillion, se... ok ini dah masuk bab math.. hee..so, be proud of ur own art n creativity! ;)
agree2~cema' ni sgt bwh ke tanah(down to earth)hehe♥
u xreply pn comment i..xmo kwn dh~
sebenarnya ko tringin nak jd tua kan? sebab tuh ko mem vintage kan gambor2 tuh...ehehe
ReplyDeletesanteeeeek! ♥
ReplyDeletetaun ni nk g beraye cmtu gak ke???
ReplyDeleteehehe
whooaaaa , nice pic babe :)
ReplyDelete'amik' satu pic :D hikhik ..
ReplyDeleteauwww~ ni da tade keje ke?
ReplyDeletekak ija:aida tu semule jadik okeh.tayah aja dea da tau da.haha.
ReplyDeletecema':maceh..tp tak gheti nak edit2 cam cema' wat.wuu.
shey:thnx~♥
intan:haha..haruslah tade kje.ni kan hobi i~
ibnu kindie:kne cas 50sen sekeping!
ReplyDeleteerr? cene cema' edit? huhu.. tapi kan setiap org ad seninya yang tersendiri.. dan seni semuanya cantik dan unik.. msh igt dlm math? unik itu maksudnya satu dalam seribu, sejuta, semillion, se... ok ini dah masuk bab math.. hee..
ReplyDeleteso, be proud of ur own art n creativity! ;)
agree2~
ReplyDeletecema' ni sgt bwh ke tanah(down to earth)
hehe
♥
u xreply pn comment i..xmo kwn dh~
ReplyDelete