
gamba terpakse diblurkan untuk mengelakkan sebarang insiden yg tak diingini berlaku.
A mobile phone is an electronic device used for mobile telecommunications.
Instead of calling and messaging people, our mobile phone has also been developed with various applications such as emailing, taking pictures, wifi, etc.
actually, the main point untuk entry sy kali ni ialah obsess mengambil gmba sndiri dgn hp.
*perlula intro camtu~dush2!!*
bile check blk folder2 gmba byk betol gmba syok sndiri smpai kdg2 tu ade more than 5 pics dgn posing yg berlainan tapi baju dan background yg same.
nyampah pn ade bile tgk.
*guys, sy hanya nyampah ngn gmba sy je,bkn gmba kamu2 sume okey.
*guys, sy hanya nyampah ngn gmba sy je,bkn gmba kamu2 sume okey.
maaf jike terase.huu~*
tp tu la realitinye.
tp tu la realitinye.
i admit that i obsess mengambil gmba sndiri yg kononnye bajet cun sgt la tuh.
i have my own reason.
nak suh org amekkan takot nyusahkan dowg lak.
mstila kte nak amek byk kali smpai gmba tu lawa.
so disebabkan tanak nyusahkan org len terpakselah sy snap sndiri.
mstila kte nak amek byk kali smpai gmba tu lawa.
so disebabkan tanak nyusahkan org len terpakselah sy snap sndiri.
nak wat gaya ape pn takpe.hee~
sy akan still teruskan hobi mengambil gmba sndiri sbb rase sonok wat kje camtu.
peeps, if u have the same obsession so don't stop it.
it can be a good therapy for u.haha.
it can be a good therapy for u.haha.
nota kaki: kenyataan di atas tiada kene mngena dgn yg idop ataupn yg mati.

bkn obses la, tp obes...haha.. pic yg bj itam tu nmpknye ade sket la obes;)
ReplyDeleteaksi org2 yg perasan cun...huhuhu..skang nih tengok aida pun dah camtuh gak gayanya...Ya ALLAH ya Tuhanku, jauhkanlah Zahirah dari aksi-aksi dan obsesi sebegini...amiiinnn
ReplyDeletehaha :D ..
ReplyDeleteitula uniknya kamu, cik naza :p ..
saya2! sy pun suke! ^^ tapi lebih dr 15 selalunya.. sebab asek2 tangkap rase hudoh.. smpai memori penuh pun tadek yang lawa.. wuu T.T
ReplyDeleteanonymous: obes ke?alaaaa~~:(
ReplyDeletekak ija:jeles2!huh!
IK: unik ea?mai pn ske taw amek gmba sndiri.so tak unik da..:P
cema':mak aih!to super duper obsess tuh!haha