Bismillahirrohmanirrohim..
Assalamualaikum.. :)
just passed another week carrying a lil' baby in the womb.
anak mommy dah 6months ++ old dah pn. alhamdulillah.
excitement nak tunggu baby ni lahir and boleh peluk cium baby yg kite dok bwk dlm perut ni mmg taktau la nak ckp camne da.
xsabar da ni. :D
but still ade sedikit gementar dlm diri.
papepn, mommy and daddy takkan putus2 doakan our sweetheart growing healthier day by day. insyaAllah.
Buat pertama kalinye sy drive g Johor seorang diri last week.
dah byk kali dah sbnanye b4 ni tp time pregnancy mmg tak pernah pn drive jauh2,
mak wisau sgt so mase tgh drive tu asek call je.
alhamdulillah sy smpai ke Johor and pulang ke KL semula dgn selamat.
actually ke sana pn sbb nak attend MessNight sempena pertukaran Panglima.
and at the same time mmg naaaak sgt jumpe husband. ;)
duduk jauh ni mmg perasaan nak jumpe tu lain sket.
even yg duk 1 bumbung pn rase tanak berenggang, apetah lagi yg PJJ mcm sy. he.
btw, to Souldear, best of luck untuk exam yg just around the corner.
study betul and doa byk2. pastu baru boleh tawakal.
moga ade rezeki 'anak' untuk kite. amin3..
♥♥♥

No comments:
Post a Comment