Thursday, July 26, 2012

Assalamualaikum..


Bertemu kembali kita di Ramadhan yang ke 6.
Alhamdulillah sy masih lg berpuasa penuh. 
Baby sy kat dlm perut ni kuat, tak merengek mntk mamam.
In fact, sy tak rase lapar dan dahaga pn. 
Just a lil bit tired sbb byk bergerak. 
cumenye Solat sunat Terawikh je la yang tak penuh pn.>.<


well, as usual lah, setiap post sy mesti ade berkisar psl En Souldear i.e my Husband.
bukan berniat nak menunjuk2 kasih sayang kami, mahupun menjadikan blog ini sebgai satu blog 'Cintan'.
it is just that i want to write every single that i got, and still get from him in here,
so that one day when i'm not with him, blog ni akan jd tempat En Souldear mengenang setiap detik memori kami.
eceywahhh~ :"p
But please dont get me wrong, hidup kami tak selalunya indah.
ade jgk psg surut.
tp takkan la psl gaduh2 manja pn nak share kt sini. kannnnn?


For me, tak slh bercerita psl kisah kasih syg psgn suami isteri.
i'm not sharing a private part of us pun.
but i know mesti ade yang ckp
"mcm la dia sorg je ade Husband"


and for those yg berkata begitu,
ape yg sy cerita just to show how much i appreciate En Souldear sebagai seorang suami, seorang pembimbing dan juga Imam kpd sy dan anak2.
and I know he loves to read everything yang melibatkan beliau.
bangga la tu beliau diagung2kan disini. huu..





 :")



Sy selalu tetido kalo time ngah dating. so nak tanak kne la Souldear yg gagah ni angkat bwk blk umah. : p

Souldear tgh tilik nasib.


suke sgt buat mata camtu.


and now we're married. :"D


"Ya Allah, berkatilah setiap pekerjaan kami, perbuatan kami, kehidupan kami dan kasih sayang kami. Amin2 Ya Rabb"



2 comments:

  1. amin...semoga Allah limpahkan berkat, rahmat & nikmat dalam rumahtangga dan kehidupan Naja sekeluarga :-) cheers!

    ReplyDelete
  2. amin2..tambahan, kpd cik faye juge. :D

    ReplyDelete