Tuesday, April 5, 2011

My HeaRt





       Bosannya...wuahh.slalunya dpt la meluah prasaan kat dea. Slalunye dea dgr jer..Skali skala ade jgk nasihat bernas dr dea..
       Selama 4 ari nie nmpknya kena la idup berseorangan tnpa dea yang slalu menemani di saat yg membosankan..huhu.
       Hye org di sana.Sonok ke melancong.Dah la xajak pun..Nnti xnak da la bwk pg melancong lps nie..padan muka..uhu~.Btw gurau jela..Bie arap ayang epiey n sonok kat sana besama kwn2 ayg..Tp ayg kena la wat blk ole2 kat bie taw.Kalu x nak majuk la..hehe~ 
      Sbenanya nye tgh sunyi kat cni sorg2 tanpa kamu..Wndu bangat kat kamu nie..Kamu blk nnti ade adiah dr bie..Msti tertanya2 kan?xpe2,sabar aja ya..ehe..Amek gamba byk2 kat sana taw. Mane tau berminat plak nak pg kat sana nnti..After kahwin laa..InsyaAllah..
      Hope our relationship will be ok until end..I love u so much dear..Xde sape dah yg ade dlm ati bie n bie nak ayg slalu rasa epiey ngan bie..Ok syg?jwb nnti blk..huhu

CPT LA BLK..X INGAT ORG KAT CNI LA 2..HURM


No comments:

Post a Comment