Thursday, December 9, 2010

edit.photo.contest

my 1st contest ever since i joined this blogging-thing.
: )

the steps are as below:

1. buat satu entry yang bertajuk "edit foto contest" dalam entry tu ade pic kat atas tu ..xyah letak kat sidebar (nak letak pun xpe..hehe) pastu link kan terus kat sini..
p/s:linked!kindly click at this pic to find the owner of this contest.

done!

2. follow lah blog usang ni (dun woryy dalia akan follow back )


done jgk!

3. ape yg perlu buat?korang edit gambar ikut kreativiti korang masing2...
letak gambar sebelum diedit n selepas di edit...dalam entry kamu tu..

tapi JUJUR ok..jangan amek gmbar org len pulak...!

same tak gmba saya ngn owner blog ni?*mesti la same..T.T*
atas ni adelah owner blog ini.
ok done lg!

skang kena susun semula..
before:

after 1st editing: 

final touch:
(saje je wat blushing2.ye..tak lawa pn..T.T)

5. tinggalkan link korang kat komen ni ye..snng untuk menterjah ~zaaaasssss meh lah pakat2 juin eh...memeriahkan lagi my first contest ..hee

doneee!
p/s:sile approve komen sy ye cik Dalia.:)


Saya tag sume yg baca blog saya.:)
jom join for fun!!

2 comments:

  1. salam singgah dear..thanx juin n gud luck ye

    ReplyDelete
  2. bunge je ade warna..?
    niceeee la dear...
    kite xterror bab2 edit ne..sob2..
    =D
    good luck!!

    ReplyDelete