my 1st contest ever since i joined this blogging-thing.
: )
the steps are as below:
1. buat satu entry yang bertajuk "edit foto contest" dalam entry tu ade pic kat atas tu ..xyah letak kat sidebar (nak letak pun xpe..hehe) pastu link kan terus kat sini..
p/s:linked!kindly click at this pic to find the owner of this contest.
2. follow lah blog usang ni (dun woryy dalia akan follow back )
3. ape yg perlu buat?korang edit gambar ikut kreativiti korang masing2...
letak gambar sebelum diedit n selepas di edit...dalam entry kamu tu..
tapi JUJUR ok..jangan amek gmbar org len pulak...!
same tak gmba saya ngn owner blog ni?*mesti la same..T.T*
atas ni adelah owner blog ini.
skang kena susun semula..
before:

after 1st editing:
final touch:
(saje je wat blushing2.ye..tak lawa pn..T.T)
5. tinggalkan link korang kat komen ni ye..snng untuk menterjah ~zaaaasssss meh lah pakat2 juin eh...memeriahkan lagi my first contest ..hee
p/s:sile approve komen sy ye cik Dalia.:)
Saya tag sume yg baca blog saya.:)
jom join for fun!!










salam singgah dear..thanx juin n gud luck ye
ReplyDeletebunge je ade warna..?
ReplyDeleteniceeee la dear...
kite xterror bab2 edit ne..sob2..
=D
good luck!!