Monday, July 12, 2010

pencOpet!pencOpet!!


huh?
sape2? 

dea~!dea la~!
dea yg nga update blOg ni.

erk?
sy ke?
mane ade~tade2!!

ok, done ngan lakonan sementare td.
semOge anda sume terhibur.heehu~

sy bkn nye curik ape pn.
sy curik gamba je.
nak mntk segan so sy pn amek je la.
sy amek pn ade sbbnye.
sy nak buktikan bahwe sy bukan tegakkan benang yg basah.
cube peratikan gmba ni betOl2. 
*anda peratikan je la sesape yg anda terase nak peratikan. >.<*


sepet malah kecik kan mate dea?
kan2?
haa~da ckp byk kali da tp dea asek ckp mate sy ag kecik dr dea.
now it's proven.
so, jgn salahkan ibu yg mengandung.
salahkan paul yg meramalkan spain mng.
maaf kerane melalut.
pape pn,idOp spain~!!*cian dea holland kalah.keskes*
so, no more bunabu, buna, bunabucuk, bucuk dan sebagainye.
aman dOnia~lalalala...^.^

nota kaki: "pencOpet" itu bukanlah tajuk untuk entri kali ini. itu adelah dialog permulaan ntok lakonan di atas.

3 comments:

  1. lOh..aku ingat enpOn ang kene cOpet lagi.hehehe.

    ReplyDelete
  2. haishh..aja ni saje nk bikin gempak la..
    same jek 2-2 sepet..lalala~
    mate i gak yg beso~

    ReplyDelete
  3. tantan: tade maknenye nak kne curik ag enpon aku ni.al maklumlah, hp non-blackberry, sape la nak curik.hehe..

    ninieto:eley2~mate u pn sepet gak.sume mate sepet.baek u ngaku.:P

    ReplyDelete